Sunday 11 March 2018

Baznīcas stāvoklis

Prezidents Gordons B. Hinklijs

Mani mīļotie brāļi un māsas, es sveicu jūs šajā lieliskajā pasaules konferencē, 176. Pēdējo

Dienu Svēto Jēzus Kristus Baznīcas konferencē.

Es esmu priecīgs paziņot, ka Baznīcai pagājušais gads ir bijis labs.

Svētā Vakarēdiena sanāksmes apmeklējums ir līdzīgā stāvoklī. Tomēr Baznīca skaitliski

aug un nepārtraukti Svētā Vakarēdiena apmeklējums palielinās.

Mēs esam ļoti noraizējušies par jauniešiem. Es domāju, ka neviena iepriekšējā paaudze nav sastapusies ar tik vilinošiem ļaunuma aicinājumiem. Esmu pārsteigts un iepriecināts par viņu spēku stāties pretī velna viltībām. Es uzteicu viņus, lūdzu par viņiem un svētīju viņus par viņu drosmi un spēku. Palīgorganizācijas dara visu iespējamo, lai virzītu uz priekšu tos, par ko tās ir atbildīgas. 
 
Misionāru pūliņi nes lielākus rezultātus, neskatoties, ka aicināto misionāru skaits ir nedaudz sarucis. Jaunpievērsto saglabāšanas centieni ir spēcīgāki un veicas labāk, par ko es izsaku pateicību mūsu bīskapiem un visiem viņu līdzgaitniekiem.

Izglītības fonds, kas tika dibināts pirms pāris gadiem, turpina augt. Uz doto brīdi mums ir 23 500 jauniešu no nabadzīgām pasaules valstīm, kas pieņem priekšrocību iegūt izglītību, kas priekš viņiem savādāk nebūtu iespējams. Tas nesīs labu atalgojumu, kas svētīs viņu dzīvi un to paaudžu dzīvi, kas nāks pēc viņiem.

Mūsu Baznīcas Izglītības Sistēma plaukst. Mums ir trīs lieliskas universitātes — BYU– Provo, BYU–Aidaho un BYU–Havaju salās, ar aptuveni 42 400 klātienes studentiem. Turklāt neklātienē mūsu institūtā ir uzņemti aptuveni 365 000 studenti visā pasaulē. Vēl 362 000 apmeklē semināra programmu.

Baznīcas finanses ir lieliskā stāvoklī dēļ mūsu cilvēku lielās ticības. Šī ticības izpausme palīdz mūsu daudzajām programmām, tai skaitā ēku būvniecību mūsu cilvēkiem. Gadā mēs uzbūvējam aptuveni 250 jaunus sanāksmju namus. Lai kur arī tās atrastos, tās ir skaistas ēkas, kas labi pielāgotas cilvēku vajadzībām.

Baznīcas ir brīva no parādiem, un mēs esam apņēmušies to saglabāt. Mēs pielāgosim izdevumus ienākumiem. Personīgi, es nekad negribu redzēt Baznīcu parādā kādam cilvēkam, kā tas reiz bija.

Tempļu būvniecība virzās uz priekšu. Pavisam nesen mēs no jauna iesvētījām Santjago Čīles Templi. Sakramento Kalifornijas Templis būs gatavs iesvētīšanai septembrī. Tam sekos Helsinku, Somijas tempļa iesvētīšana. Gada beigās jābūt gatavam Papeete, Taiti Templim. Citi tiek būvēti un daži ir apstiprināti būvniecībai. Izpildīto tempļa priekšrakstu skaits turpina augt.

Turklāt, mēs esam snieguši ļoti būtisku humāno palīdzību vairākās pasaules vietās. Es esmu ļoti pateicīgs par visiem jums, augstsirdīgajiem ļaudīm, kas ir ziedojuši Baznīcas humānajai palīdzībai.

Es ceru, ka šī īstā atskaite liks katram no jums justies, ka esat daļa no brīnišķīgas organizācijas, dzīvā Kristus Baznīcas, kuras mērķis ir uzlabot visu cilvēku dzīvi, ko tā skar.

Lai debesu svētības ir ar jums, tā ir mana pazemīgā lūgšana Jēzus Kristus Vārdā, āmen.

No comments:

Post a Comment